Monday, March 3, 2014

私の家族

Sorry that this doesn't play directly on my blog.  I tried recording directly to the blog; that didn't work for some reason.  I tried posting a YouTube video; it's a no go.  So, unfortunately, I only have a link.  Enjoy!  :)

https://www.youtube.com/watch?v=5VG-h_DGNDw

3 comments:

  1. ユーチュブ(Youtube)はエムベド(Embed)しませんですから、ざんねんですね。ユーチュブもいいですよ。ご家族はおもしろいですね。お父さんは中国語の先生ですね。中国語をわかるんですか?

    ReplyDelete
  2. テニスがいいですね。でも、みまさんはかみがくろきですね!とてもおもしろいですね。私のかぞく、みなさんもかみがくろいです。妹と母のかみがながいです、でも私と父のかみがみじかいです。

    ReplyDelete
  3. 私の家族も四人家族です。
    でも、私の兄弟は姉が一人います。

    ReplyDelete